نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
دوئل پنهان اریك آبیدال با جوزپه ماروتا!

دوئل پنهان اریك آبیدال با جوزپه ماروتا!

بالاخره پس از نام‌های تكراری، جدیدترین گزینه بیانكونری برای ترمیم خط دفاعی‌اش توسط روزنامه پر تیراژ شهر رم رونمایی شد؛ ستاره جواني كه ماروتا براي به چنگ آوردنش رقيبي سرسخت و تازه‌نفس به نام اريك آبيدال را پيش روي خود مي‌بيند.

 

روزنامه Corriere dello Sport به نقل از Roman sports daily گزارش داده كه تیلو كهرر مدافع 22 ساله باشگاه شالكه 04 جدیدترین نامی است كه برای انتقال به یوونتوس زیرنظر گرفته شده است.

 

این بازیكن كه در پست دفاع مركزی بازی می‌كند، ویژگی‌های تدافعی بسیار خوبی دارد و توانایی حضور در سمت راست و چپ خط دفاعی را نیز داراست. او سه فصل گذشته را در شالكه حضور داشته و در عین جوانی تجربه بازی در سطحی بالا را دارد. او فصل گذشته به عنوان یكی از بازیكنان تركیب اصلی شالكه، به همراه این تیم رقابت‌های بوندس لیگا را با نایب‌قهرمانی به پایان برد.

 

 

با اینكه باشگاه بارسلونا و اریك آبیدال مدیر جدیدش به صورت جدی شرایط انتقال او به این تیم را زیر نظر دارند اما یووه و به‌په ماروتا به همراه رئال و والنسیا نیز باشگاه‌های دیگری هستند كه می‌توانند مقصد بعدی او باشند. كهیر تا سال آینده با شالكه قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد با پرداخت مبلغی درحدود 20 میلیون یورو، بتواند عازم تورین یا بارسلون شود.

 

كهرر از پدری آلمانی و مادری اهل بوروندی در شهر توبینگن كشور آلمان به دنیا آمده است. او در تمامی رده‌های سنی نیز عضو تیم ملی آلمان بوده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: